Két űrhajóssal a fedélzetén bemutatkozik az amerikai emberes űrhajók ötödik típusa. Közel egy évtized elteltével újból amerikai földről indulnak az ISS-re.
Kétrészes sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mi történik a NASA kisebb-nagyobb programjaival. Most a vírus magánszektorra és turizmusra gyakorolt hatásaiból mutatunk be párat.
A Boeing űrhajója decemberi próbarepülése során nem tudott elérni a Nemzetközi Űrállomásig. A már eddig is ismert kezdeti pályamódosítási hiba mellett most egy másikra is fény derült.
A Boeing űrhajója Új-Mexikóban landolt, véget vetve a rövidre sikerült első tesztrepülésének, amelynek során nem tudott eljutni a Nemzetközi Űrállomáshoz.
Az orosz Szputnyik hírügynökség hozta nyilvánosságra azt az információt, miszerint a Roszkoszmosz egy hat hónapig tartó kereskedelmi repülést tervez az ISS-re.
Elindult a Northrop Grumman újabb teherűrhajója (Cygnus NG-13) a Nemzetközi Űrállomás (ISS) felé, miközben az előző már önálló repülési programját végzi, miután nemrég elvált az ISS-től.
Sorozatunk végén a Boeing és a SpaceX személyszállító űrhajóinak első repülő személyzeteivel, illetve a mentőrendszerekkel és az ember–gép interfészével ismerkedhetnek meg.
A Boeing új űrhajója próbarepülésének kezdetén nem megfelelő pályára állt. Nem tud eljutni a Nemzetközi Űrállomásig (ISS), ezért várhatóan holnap idő előtt visszatér a Földre.
Rosie egylőre még csak egy bábu, de ha az új amerikai Starliner magánűrhajó beválik, jövőre már igazi űrhajósokat is szállíthatnak vele a Nemzetközi Űrállomásra (ISS).