Magyar a világűrben Cikkek: 41 - 49

25 éve történt:
Ismerje meg Berci egyik űrhajóját!
(2. - befejező - rész)

25 éve történt:<br>Ismerje meg Berci egyik űrhajóját! <br>(2. - befejező - rész)Farkas Bertalanék visszatérésre használt űrhajója ma a Közlekedési Múzeumban látható. Javasoljuk, hogy - cikkünkkel a kezükben - látogassák meg! (Persze, ha a cikket bemagolják, akár el is kápráztathatják Családjukat, vagy Barátaikat...)

PROGRAMAJÁNLÓ: Magyar űrbélyegek kiállítása a Budapesti Planetáriumban

PROGRAMAJÁNLÓ: Magyar űrbélyegek kiállítása a Budapesti PlanetáriumbanA Bélyegmúzeum az űrkutatás-űrhajózás eseményeinek emléket állító magyar bélyegekből és bélyeg-grafikákból látványos kiállítást készített a TIT Budapesti Planetárium számára.

25 éve történt:
Magyar a világűrben (4. rész)

25 éve történt: <br>Magyar a világűrben (4. rész)A Kubászov-Farkas duó űrrepülésének 3-5. napját teljes egészében a tudományos kutatómunka, a kísérletezés töltötte ki. Most az orvosbiológiai kísérleteket vesszük sorba.

25 éve történt:
Magyar a világűrben (2. rész)

25 éve történt:<br>Magyar a világűrben (2. rész)Cikksorozatunk mai epizódjában röviden megismerkedünk a szovjet-magyar űrrepülés tényleges "helyszínével", a Szaljut-6 második generációs űrállomással.

25 éve történt:
Magyar a világűrben (1. rész)

25 éve történt: <br>Magyar a világűrben (1. rész)1980. május 26-án Bajkonurból felemelkedett a Szojuz-36 űrhajót szállító hordozórakéta. Az űrhajó utasai a világűrbe harmadszor induló Kubászov szovjet és az újonc Farkas Bertalan magyar űrhajósok voltak. A következő egy hétben cikksorozatban mutatjuk be az akkor történteket.

25 éve történt:
Ismerje meg Berci egyik űrhajóját!
(1. rész)

25 éve történt: <br>Ismerje meg Berci egyik űrhajóját! <br>(1. rész)1980. június 3-án szállt le a Kubászovot és Farkast hazahozó Szojuz-35 űrhajó. A csak hazatéréshez használt űrhajó ma a Közlekedési Múzeumban látható - így virtuálisan - akár be is mászhatunk...

25 éve történt:
Magyar a világűrben (5. rész)

25 éve történt: <br>Magyar a világűrben (5. rész)Az űrrepülés 3-5. napját teljes egészében a tudományos kutatómunka, a kísérletezés töltötte ki, melyek közül most a geofizikai, térképészeti, fizikai és műszaki-technológiai kísérleteket vesszük sorba.

25 éve történt:
Magyar a világűrben (3. rész)

25 éve történt: <br>Magyar a világűrben (3. rész)A szovjet-magyar űrrepülés második napja elsősorban az aklimatizációval telt.

25 éve járt az első magyar űrhajós a világűrben

25 éve járt az első magyar űrhajós a világűrbenEzzel a felirattal bocsátott forgalomba 130 Ft-os emlékbélyeget ma, a start 25. évfordulójának napján a Magyar Posta.
Oldalak: 1 2 3